vrijdag 1 oktober 2021

Eline Stevens #inmemoriam1

 


Eline Stevens (1990-2021)

 
 
 
 
Lieve Eline, [1]
 
Bart [2] belde me een uur geleden. Ik was in de Lidl waar jij en ik elkaar wel vaker zien. Hij vertelde dat jullie op vakantie waren in Italië. Dat je daar zomaar bent overleden.
 
Je was afgelopen donderdag nog in mijn les. Met jullie lieve teckel. Ik had niet zoveel tijd voor je; ik vond dat best rot. Sorry. Je zei toen dat je na de vakantie wel weer langs zou komen.Dat kan nu niet meer.

Zorg goed voor jezelf, maar nu vooral voor Bart die niet goed zonder jou kan. Je bent een van de mooiste mensen waar ik ooit les aan mocht geven. Dat weet je ook wel.
 
Heb een goede reis naar het hiernamaals. En denk vooral aan je geliefden die jouw grote hart en warmte enorm zullen missen.
 
Liefs Rinke
 
 
[1] App-bericht aan Eline, maandag 20 september 2021, 15:05 u (aangepaste versie).  
 
[2] Bart Pols, de vriend van Eline die afgelopen juni afstudeerde aan BEAR ArtEZ Arnhem.